Abstract | E-otpad, također poznat kao otpadna električna i elektronička opreme (OEEO) postaje jedan od najbrže rastućih tokova otpada širom svijeta. Cjelokupni OEEO ide u red opasnog otpada zbog komponenti koje sadrži, kao što su živa, kadmij, krom, brom, olovo, arsen, azbest, spojevi silicija, berilija, fosfora. Poradi toga, pristupilo se analizi educiranosti studenata o gospodarenju OEEO. U istraživanju je sudjelovalo 308 studenata. Preko 70% studenata se izjasnilo da je na njihovo znanje o gospodarenju otpadom (71,1%) i gospodarenju OEEO (72,7%) najviše utjecala neformalna edukacija, dok je na ostatak studenata najviše utjecala formalna edukacija. Kod samoprocjene znanja o krutom otpadu najviše studenata ocjenilo je svoje znanje s ocjenom dobar (36,0%), dok je znanje većina studenta temeljem rezultata ankete ocjenjeno s dovoljan (37,0%). Većina studenata svoje znanje o gospodarenju OEEO samoprocjenilo je nedovoljnim (34,4%), no temeljem rezultata ankete znanje većine studenta ocjenjeno je dovoljnim (38,0%). |